هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل جبل علی بیچ دبی

هتل جبل علی بیچ دبی از جمله هتل های پنج ستاره دبی میباشد که در منطقه پالم جبل علی واقع شده و دارای زمین گلف و ساحل اختصاصی است.این هتل طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی دارد که متناسب با انواع سلیقه ها بوده و باعث استقبال گردشگران تور دبی از این هتل شده است.

هتل جبل علی بیچ دبی داراي ۲۵۳ اتاق می باشد که همگی دارای چشم اندازی زیبا رو به خلیج و پالم جبل علی هستند.همچنین کلیه اتاقها مجهز به  گاوصندوق ، یخچال ، تلفن ، سشوار ، تلویزیون واینترنت می باشند که هر روز توسط خدمه نظافت می شوند.لازم به ذکر است که هتل همچنین دارای و فروشگاه هاي متعدد،صرافی،اتاق جلسه کاملا مجهز و اتومبیل کرایه برای جا به جایی مسافران تور دبی می باشد.گردشگران دبی می توانند در فعاليت هايي نظير اسکواش، پينگ پنگ، بيليارد، تنيس، موج سواري، ماهيگيري، اسب سواري، غواصي،نیز شرکت داشته باشند.

امکانات هتل جبل علی بیچ دبی:

رستوران ، پذیرش شبانه روزی، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور،  گاوصندوق ،  فروشگاه در هتل، تهویه ، بار، باغ، خانه داری،  امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی،  خشکشویی،  صرافی،  کرایه ماشین ،مرکز تجارت،  دستگاه خودپرداز، تنیس،  مرکز بدنسازی،  بیلیارد،  پینگ پنگ ،  زمین گلف ،  موج سواری،  اسکواش ،  اسب سواری ، ماهیگیری، ماساژ ،  جکوزی،  استخر روباز،  سونا ، مرکز سلامت و آبگرم،  شیرجه،  حمام ترکی ، غواصی، زمین بازی کودکان،  سرویس نگهداری کودکان و...از جمله امکانات هتل جبل علی بیچ دبی می باشند که گردشگران تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و  اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات دبی از جمله هتل های 5 ستاره دبی است که از بهترین و شیک ترین هتل های دبی محسوب شده و در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است.این هتل دارای باغ ها و استخرهای سرپوشیده بوده و به مهم ترین مراکز خرید دبی بسیار نزدیک می باشدفاصله این هتل با فرودگاه بین المللی دبی تنها 2 کیلومتر می باشد و همچنین تا مترو دبی و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه پیاده روی دارد.این هتل امکانات خوبی را برای جلسات کاری و تجاری میهمانان تور دبی تدارک دیده است.

هتل پارک حیات دبی دارای ۲۲۵ اتاق است که هرکدام 170 متر و دارای طراحی و امکانات فوق العاده می باشند.همه اتاقهای این هتل مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت ،مدرن ترین وسایل،تختخواب و مبل های شیک ،حمام های تمیز،سرویسهای بهداشتی لوکس و...می باشند.همچنین اين مجموعه دارای هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي و ۴ اتاق كنفرانس می باشد و برای اقامت خانواده ها نیز اتاق مخصوص تعبیه شده که باعث رضایت همه گردشگران تور دبی شده است.

از ویژگی های دیگر هتل پارک حیات دبی سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران تایلندی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، استخر ، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین و... می باشند. این هتل ذارای 13 غذاخوری و اماکن تفریحی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی ، ژاپنی ، سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس نیز میل نمایند.

امکانات و خدمات هتل پارک حیات دبی:

تلویزیون هاى صفحه تخت به همراه گیرنده ماهواره، اینترنت پرسرعت، گاوصندوق، مینی بار، تختخواب و مبلمان شیک، حمام ها و سرویسهای بهداشتی لوکس، هشت اتاق مجزاى بخار با تجهیزات بدنسازی و ۴ اتاق کنفرانس، سالن آرایش و اجاره ی ماشین ، رستوران با غذاهای متنوع از جمله غذاهای شرقی، غربی و همچنین غذاهای دریایی عالی، استخر روباز و استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، فضا و محیطی با درختان نخل ، تسهیلات ویژه برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی و …از جمله امکانات هتل پارک حیات دبی هستند که مسافران تور دبی با استفاده از این امکانات اقامت خوب و راحتی را تجربه می نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

 

هتل گرند حیات دبی

هتل گرند حیات دبی از هتل های 5 ستاره دبی می باشد که در سال ۲۰۰۳ ساخته شده است.فاصله این هتل با فرودگاه تنها ۱۰ دقیقه می باشدکه مسافران تور دبی می توانند از اتومبیل های هتل نیز برای رفتن به فرودگاه استفاده نمایند.فاصله این هتل تا برج خلیفه نیز  15 دقیقه با ماشین می باشد.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با 15 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید وافی مراجعه کنید.

طراحی و  دکوراسیون اتاق های هتل گرند حیات دبی به شیوه مدرن و سبک سنتی عربی می باشد و این اتاق ها دارای امکاناتی همچون: تلویزیون ، اینترنت رایگان ، یک مینی بار ،حمام سنگ مرمر و...هستند.همچنین میهمانان تور دبی می توانند در محوطه اطراف استخر حمام آفتاب گرفته و یا از استخر سرپوشیده و داخلی هتل برای شنا کردن استفاده نمایند.

هتل گرند حیات دبی 14 رستوران و کافه دارد که دارای انواع غذاهای بین المللی است و میهمانان تور دبی می توانند غذای مورد علاقه خود را از رستوران های هندی، ژاپنی و یا سنگاپوری این هتل انتخاب نموده و همچنین می توانند غذای خود را در فضای باز تراس میل نمایند.

امکانات هتل گرند حیات دبی:

پاسخگویی ۲۴ ساعته،ترانسفر فرودگاه،نگهداری ازکودکان،امکانات مراسم،مرکز اداری،امکانات معلولین،پذیرش سریع،رختشویی/خشک شویی،انباربار و چمدان،روزنامه،اتاق های پاک و بدون دخانیات،رستوران،صندوق امانات،فروشگاه،اتاق دخانیات و...از جمله امکانات رفاهی هتل گرند حیات دبی به شمار می روند که مسافران تور دبی می توانند از همه آنها بهره مند شده و سفر آرام و دلپذیری را تجربه نمایند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل شرایتون کریک دبی

هتل شرایتون کریک دبی که از هتل های 5 ستاره دبی می باشد،در کنار آبنمای شهر دبی و در موقعیتی بسیار مناسب واقع شده است.این هتل به تازگی بازسازی شده و اتاق های آن دارای پنجره های بلند رو به مناظر زیبای شهر می باشند.هتل و برج شرایتون دبی تا بازار معروف طلا فروشی و بازار ادویه جات تنها 3 کیلومتر فاصله دارد.همچنین فاصله این هتل با مراکز خرید از جمله برجمان و بازار مرکز شهر کمتر از 15 دقیقه با ماشین می باشد. بنابراین مسافران تور دبی می توانند به راحتی به این مناطق دسترسی داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای 268 اتاق در 11 طبقه می باشد.همه اتاق های آن دارای امکاناتی همچون:تلویزیون LCD، نمایشگر دی وی دی و گیرنده ماهواره، چای ، گاو صندوق ، حوله ، لباس ، دمپایی، سرویس اتاق 24 ساعته ، اینترنت رایگان، میز جلو 24 ساعته و...می باشند که میهمانان تور دبی می توانند اقامت راحتی را در این اتاق ها داشته باشند.

هتل شرایتون کریک دبی دارای یک مرکز سلامت بوده که شامل ورزشگاه مجهز به دستگاه های ورزشی ، سونا، اتاق بخار و ماساژ درمانی می باشد.ورزشگاه به استخر بزرگسالان و کودکان مشرف می باشد.این هتل تمام امکانات ضروری برای آسایش و راحتی مسافران تور دبی را فراهم می سازد.

امکانات هتل شرایتون کریک دبی:

رستوران، بار،فعالیت های تفریحی،باشگاه ورزشی، ماساژ، زمین گلف، زمین تنیس،استخر در فضای باز،اینترنت بی سیم رایگان درلابی هتل و اتاق ها، پارکینگ، سرویس دهی و پذیرش 24 ساعته،خشکشویی، سالن برگزاری جلسات، مرکز تجاری، کرایه اتومبیل، گشت شهری، ترانسفرفرودگاهی،فکس و کپی، آرایشگاه، فروشگاه، روزنامه، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، سوئیت خانوادگی و...از جمله امکانات رفاهی هتل شرایتون کریک دبی می باشند که باعث رضایت خاطر مسافران تور دبی شده است.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

هتل مینا سلام دبی

هتل مینا سلام دبی،از جمله هتل های بسیار مجلل 5 ستاره می باشد که در سال  ۲۰۰۳ و در منطقه مدینه الجمیرا در زمینی به مساحت چهل هکتار ساخته شده است.این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها نیم ساعت فاصله دارد.همچنین مسافران تور دبی به پارک آبی وایلد وادی دسترسی آسانی دارند. هتل مینا سلام دبی هتلی زیبا و خیره کننده بوده که نام آن از پری زیبای افسانه های عرب گرفته شده و با طراحی خاصی که دارد کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظر تداعی ساخته و مانند جواهری در قلب مدینه جمیرا می درخشد و جزو لوکس ترین هتل های جهان محسوب می شود.

هتل مینا سلام دبی دارای اتاق های استاندارد،لوکس و سوئیت های مجلل بوده،که همه آنها بالکن اختصاصی داشته و کلیه سلایق را راضی نگه می دارد.در دکورها و وسایل وتجهیزات اقامتی اتاق ها از طراحی های روز و کلاسیک جهان تا دکورهای سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی بهره گرفته شده است. از ویژگی های اتاق های این هتل دبی می توان به اتاقهای ویژه معلولین و سالمندان ، اتاقهای پاک سیگار ممنوع و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه متبوع بسیار قوی اشاره کرد.

امکانات هتل مینا سلام دبی:

معماری خاص هتل مینا سلام دبی تحت تاثیر معماری خاورمیانه‌ای بوده و به تمیزترین بخش‌های ساحل هم مشرف می باشد.این هتل دارای چندین رستوارن مختلف است که معروف‌ترین این رستوران‌ها، رستوران چینی است.هتل مینا سلام دبی از لحاظ ارائه‌ی خدمات و رفتار کارکنان،جزو بهترین هتل ها بوده و دارای امکاناتی مانند سالن ورزش، ساحل، خدمات ویژه برای تجار از قبیل اینترنت پر سرعت، کامپیوتر، پارکینگ مجانی، سرو ِ غذا در اتاق‌ها، سوییت، استخر و تسهیلات مخصوص معلولین و...می باشد که میهمانان تور دبی می توانند از آنها بهره مند شوند.

جهت رزرو و خرید تور دبی و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش  تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی آبان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی دی 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی اسفند 95

تور دبی نوروز 96





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی, بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: